tiistai 31. toukokuuta 2016

Kaksikymmentäkaksivuotiaan silmin



Klo 15:00 Istun Helsingin Starbucksin terassilla ja juon coffee frappuccinoa. Olen raahannut matkalaukkuani Helsingin keskustassa kaksi tuntia ja saldo on kamala jano, väsyneet jalat ja uusi pusero Monkista. Nyt, tässä auringonpaisteessa istuskellessani on mielenkiintoista seurata erilaisia ihmisiä ja pysähtyä ihmisvilinän keskellä.

Muutama hassu fakta tästä päivästä. Aamulla löysin keittiöstä kämppikseni antaman synttärilahjan: kahvikupin, jossa on Ranskan lipun värit. Hauskaa, sillä olen ranskalainen sielultani. Heh, tai ainakin haluan luulla niin :D Aamulla hyppäsin myös lentokoneeseen. Istumapaikalle 22, mikä tuuri hih. Ihanaa, että syntymäpäivänäni saan lähteä reissunpäälle Helsinkiin. Ensinnäkin rakastan matkustamista ja toisekseen Helsinki on minun lempikaupunkini Suomessa.

Koska on minun päiväni, kerron vähän itsestäni. Pieniä suuria asioita, jotka sattumanvaraisesti mieleeni tulee tässä hetkessä. 

Olen tyttö, joka rakastaa saada ruusuja ja kuivattaa ne kukoistuksensa jälkeen. Minulla on tähän aikaan vuodesta kasvoilla paljon pisamia. Olen lievästi kahviaddiktoitunut ja kasvissyöjä ilman fanaattisia syitä. Kirjoittelen päiväkirjaa lähes päivittäin, sillä se auttaa selvittämään ajatuksiani: muutoin ne sinkoilevat pään sisällä hallitsemattomasti. Tanssiminen on intohimoni, siihen liittyy paljon unelmia, rakkautta ja elämää. Ja Helsingissä olen muuten esimerkiksi sen takia, että huomenna pääsen tanssimaan vähän balettia.
- Jutta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti